top of page
FAQ
Czyli najczęstsze pytania
-
W jakich godzinach pracujecie?Działamy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 18:00 oraz w soboty pomiędzy 8:00 a 15:00. Niedziele i święta nie pracujemy, ale możesz się z nami kontaktować mailowo lub przez ten chat.
-
Mam uszkodzoną matrycę. Ile trwa naprawa i ile kosztuje?Oj, niedobrze, ale spokojnie. Pomożemy. Matrycę wymieniamy zwykle na poczekaniu, klejone w przeciągu 1-3 godzin lub przy mniej typowych w ciągu 1-2 dni od dostarczenia sprzętu. Oczywiście wszystko zależy od tego, czy część do wymiany mamy u siebie w magazynie, czy też trzeba ją zamówić. Co do kosztu to typowa matryca wraz z wymianą najczęściej zamyka się w kwocie 300-600pln.
-
Jak wygląda diagnostyka sprzętu?Podstawowa diagnostyka jest wykonywana na poczekaniu i jest bezpłatna. Przychodzisz z uszkodzonym komputerem i po chwili wiesz co trzeba zrobić aby sprzęt naprawić. Czasami zdarza się jednak, że musimy dokładniej zweryfikować uszkodzenie i wtedy przyjmujemy sprzęt do diagnostyki rozszerzonej.
-
Jak mogę wysłać do was swój uszkodzony komputer?Wysyłka dowolna metodą na adres firmowy lub na paczkomaty w okolicy. Istnieje również możliwość otrzymania od nas kodu do paczkomatu i wtedy tylko trzeba nadać przesyłkę w najbliższym paczkomacie wykorzystując właśnie ten kod od nas.
bottom of page